نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس برنامه پرسپولیس برای افزایش سقف قراردادش فساد در دومین باشگاه لیگ برتری پخش زنده بازی آرسنال و اورتون در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به خداحافظی دژاگه+عکس زنوزی به دنبال تیم‌داری در مشهد
سرخط خبرها

ترابی از غیب رسید| خط حمله پرسپولیس جان گرفت

  • کد خبر: ۵۸۰۵۳
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
ترابی از غیب رسید| خط حمله پرسپولیس جان گرفت
مهدی ترابی سرانجام قراردادش را با پرسپولس منعقد کرد. ترابی به عنوان بازیکن آزاد با پرسپولیس قرارداد بسته است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، مهدی ترابی سرانجام با پرسپولیس قرارداد بست. او بعد از عقد قرارداد با باشگاه سابق خود این جملات را به زبان آورد:« خیلی خوشحالم که دوباره به پرسپولیس پیوستم و امیدوارم دوباره بتوانم نتایج خوب و موفقیت آمیزی را با این تیم به دست بیاورم.  من همه تلاشم را می‌کنم هر چه سریعتر به آمادگی قبل برسم و حتی بیشتر از قبل هم تمرین می‌کنم. هواداران انتظارات زیادی از من دارند و امیدوارم با کمک کادر فنی و بازیکنان دوباره موفقیت‌ها را تکرار کنیم. با شناختی که از بچه‌ها دارم آنها به کم قانع نخواهند بود. دوست دارم یک بار دیگر با پرسپولیس در آسیا به پرسپولیس موفقیت برسم.»

ترابی انگیزه هایش را این گونه برملا کرد:« قطعا انگیزه های من از قبل خیلی بیشتر است. من نیم فصل خوبی در تیم قطری نداشتم و دوست دارم بار دیگر موفقیت های قبل را تکرار کنم. امیدوارم با قهرمانی که به هواداران هدیه می دهیم اتفاقات تلخ گذشته را پاک کنم.»

ترابی درباره شرایط قرارداد خود نیز این توضیح را داد:« من به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس آمدم و شماره پیراهن هم برایم مهم نیست.» با حضور ترابی در پرسپولیس خط حمله این تیم جان می گیرد. پرسپولیس مدت ها منتظر چنین لحظه ای بود تا تیمش را تقویت کند که ترابی ناگهان از غیب رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->